niedziela, 8 grudnia 2013

Jak ja czuję radość?

-Ach - pomyślała Bibi - czuję w serduszku radość. Ciekawe jak jej doświadcza moje ciało - powiedziała do siebie Bibi. Gdzie konkretnie czuję radość? Poprzyglądam się sama sobie - mruknęła do siebie.
Chwilę to trwało. W tym czasie Bibi wnikliwie sama siebie obserwowała, sprawdzała odczucia w swoim ciele. Na jej twarzy gościł szeroki uśmiech a Bibi cały czas mruczała do siebie radośnie.
-Ha - już wiem! Czuję jakby bąbelki w brzuchu. Pulsujące, delikatne ciepło, które powoli i przyjemnie rozchodzi się po ciele. Dochodzi (poprzez całą żyrafią szyję) do różek i tam czuję delikatne mrowienie. A jeszcze czuję energię w nogach- mam ochotę brykać - i powiedziawszy to do siebie Bibi wywinęła fikołka w powietrzu. A jako, ze była całkiem długoszyjną żyrafą takie fikołek to był nie lada wyczyn!
-Fajnie wiedzieć jak czuję radość! Moje ciało daje mi tyle sygnałów, potrzebuję je tylko zauważać - powiedziała do siebie Bibi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz